Helt slut!

Alltså jag är helt slut nu! Har precis skottat hela gården med en sådan där liten snöskyffel, vi vet? kom precis in nu. Sen har jag damsugigt bilen också, Jag kan lova att det behövdes, fast önskade att jag kunde tvätta den på utsidan också men det går ju inte, Jäkla snö alltså, Det snöar för fullt här nu och jag skojar nog inte om jag säger att det är 40-50 cm snö här i hedby. Tycker våren borde börja komma snart, När jag stod ute där och skottade snö fick jag en tillbakablick på sommaren, När jag låg på gräsmattan i solstolen i min nya bikini från viktorias secret! Det var så jäkla härligt!

Första skoldagen idag gick väldigt bra, det var inte alls så jobbigt och ta sig upp som jag trodde, dagen började med individuellt val, sedan gick vi mest igenom gammla prov och gick igenom om praktiken och sådant, sen idrott! Nu är ju valperioden slut så nu har vi "vanlig" idrott igen. Idag hade vi typ kondition/ styrka eller vad man nu ska kalla det för. Gick väldigt bra tycker jag, idrotten slutar halv 2 så jag och Sofie gick till gymmet en snabb sväng innan bussen går kvart över , men båda var väldigt oseriösa! Eller jag var då det, så vi gick snabbt därifrån! Bara deprimerande när inte träningen går nå bra ju!

Imorgon har vi sovmorgon till halv 11, Men jag går ner i stallet på morgonen och mockar och gör klart, sedan tar jag bilen och gymmar, vi har bara en lektion för sedan åker vi på studiebesök i borlänge, Hela klassen har bestämmt att vi ska äta lunch på donken, Men tror att jag skiter i det, Har ätit där så mycket på lovet så har fruktansvärt dåligt samvete för det! Den här veckan ska jag även byta ut några måltider mot allevo/ nutrilett/ camebridge så!

Oj det blev ett långt inlägg nu! Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan kommer bilderna! Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0