Glad!

Nu har jag verkligen varigt dålig på att skriva, men har haft så mycket att gör a så inte hunnit med det.

Igår blev det utgång på lucky för att fira Lina då, jag hade väll ganska roligt :) Idag vaknade jag vid 9 ungefär, tänk 8 egentligen, så jobbigt och ställa om tiden tycker jag för imorgon måste man gå upp en timme tidigare. Sen gick jag upp och så gick jag ner i stallet och red. Idag red jag Pila på ett HELT VANLIGT TRÄNSBETT! :O det gick över förväntan, hon var faktist riktigt snäll och lugn. Så det var roligt, sen har jag varigt ner i stallet ganska länge för att mocka ut boxen ordentligt sen har jag smort hennes grejer och fixat lite. Pila var så kelig och go idag också vilket hon inte allt för ofta är. Jag blir så glad när allt gå bra med henne, och hon blir bara finare och finare för varje dag som går.

Sen har jag inte gjort någonting sitter här och degar, funderar på att städa rummet lite och sedan ta en dusch eller kanske ett bad? vore inte helt fel för jag känner mig gansa frusen.

Föresten träffade även på Ulla idag (hon som äger Zelda) Fick reda på massa grejer som hon hade sagt när hästprataren var där. åhj jag tycker det är så roligt att höra, Imorgon efter praktiken ska jag åka och hälsa på henne. Känner verkligen att jag saknar henne nu altså! såg henne senast i augusti, alldeles för länge sedan!

Idag har mamma och pappa varigt till borlänge och beställt en resa också, Det blir inte förens den 3/1 alltså om 9 månader. Men då åker hela familjen till Thailand, Det blir som en 50 års resa för mamma eftersom hon fyller 50 den 1/1.  Herregud vad gammal hon blir!  haha.

åå vilket rörigt inlägg det blev menmen jag hade lite att berätta så, Ni får ha det så bra kanske skriver lite senare / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0