Fredag

Haft väldigt nätt med tid att skriva idag men hinner skriva lite nu innan jag och Lina ska sova!

Började praktiken 06.45 idag också, men slutade lite tidigare, 15.15 så då drog jag hem direkt och bytte om sedan åkte jag vidare mot Leksand för att gymma, sen hem igen och äta sedan har jag varigt ute och åkt bil med Therese. Det var jag Therese, Sofie, Lina och en kompis till Tess! Orkar inte beskriva men jag och Sofie hade riktigt roligt där ett tag, Säger bara: Vi är två djur i en bur! Mohahaha! Är hemma nu, Men sängen väntar på mig, Så God natt alla! / LS

En sista men ing bara, Grattis Sofie till teorin! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mohaha! SÅ jävla troligt, vi är inga djur som bör sitta i bur ;) TACK!

2009-03-21 @ 10:56:10
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0