Fredag, 6 veckor tills nästa skoldag!

Änligen fredag! Inte vilken fredag som helst utan det här var min sista dag i skolan på 6 veckor! Bara för att OP och BF åker till Idre på söndag, vi kommer hem på torsdag, jag är ledig på fredag. Veckan därpå börjar praktiken på gagnefsgården som håller på i 4 veckor och sedan har vi påsklov. (efter det är det inte alls långt till sommarlov!) Just nu känns det bara hur skönt som helst att få komma ifrån skolan ett tag, Det behöver jag för  jag är så hemskt skoltrött!

 Dagen börjde med matlagnig och plankstek, Så jäkla gott! Resten av dagen har väll varigt ganska seg, bara matte engelska och svenska! Slutade klockan 2 så jag gymmade efter det. Idag blev det bara kondition och mage. Sedan tog jag bilen hem. När vi kom hem gick jag och Lina ner i stallet, mockade och snackade lite med Ankie!

Har kollat på Let´s Dance nu, men nu är det ju nyheter och massa reklam så jag satt mig här en stund, Undra vem som åkter ut idag!

Nej nu ska jag gå tillbaka till TV´n tänkte jag, Ha det bra alla fina läsare :) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0