Det var den sista festen jag hade!

Jag säger bara, aldrig mer en fest! Hur kul är det egenligen när man ordnar en fest, lägger ut pengar på hyra  och sen blir en massa grejer förstört? Köksbordet gick sänder, 3 tavlor och sen har någon idiot slagit sönder busskuren! Vad har man då för liv egentligen. okej jag kanske överdriver lite nu, det hade faktiskt kunnat varigt värre och sånt här får man ju räkna med, men jag har helt enkelt inte råd att stå för alla kostnader alltså! Så jäkla onödigt av dom som sabbar!

Men bortsett från det så hade jag faktist riktigt roligt igår, jag var dyng och så ska det vara, Dansade hela kvällen på borden och lite överallt, lite pinsamt så här i efterhand men det är ju sånt som händer lixom! ;) Någonting som är skönt är att jag inte är ett dugg bakis!

Har städart klart bystugan nu iallafall, skönt att ha det avklarat, ska  väll snart ner till Pila och mocka. Skulle behöva rida också känner jag men orkar inte göra det idag. Vet inte när jag red sist, tror det är typ 1,5 vecka sedan typ! Har jäkligt dåligt samvete över det, Men just nu är jag helt enkelt inte på något ridhumör! Blir nog bättre senare när det blir vår, det är det alltid lite roligare och rida när det blir varmare!  Idag är ju vädret underbart också, strålande sol och 6 grader varmt (13 i solen!) Känner att jag får lite vårkännslor alltså! Längrar sjukt mycket till våren nu!

Imorgon börjar praktiken också, är inte så nervös än, men jag kommer och bli, tro mig. Fast egentligen, varför ska man oroa sig för, det blir ju inte precis bättre av det. Jag börjar min praktik med att jobba kväll, så jag börjar halv 4. Skönt. Men jag ska åka och gymma på förmiddan, sen städa lite och så.

Nej jag måste dra mig ifrån datorn nu alltså! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0