Deprimerad

Jag känner mig verkligen deppig nu, jag vet att det inte är speciellt roligt och läsa min blogg när jag bara skriver om hur dåligt jag mår, Men jag bara måste få ut det i ord känner jag. Just nu känner jag mig helt enkelt bara som en misslyckad människa!

Men en sak måste jag bara tillägga och det är att jag känner mig som en sån himla dålig kompis just nu, Det känns som jag bara tänker på mig själv, jag är på dåligt humör och går i mia egna tankar, Det är väldigt svårt att beskriva.. Men jag har tänkt på det länge nu och vet att jag kan inte fortsätta så här. För ingen vill väll ha en dålig kompis!

Idag har det varigt nästan en vanlig skoldag, Började med matteprov som jag inte har pluggat någt alls till, men det känndes dock ganska bra, sedan har vi gått igenom allt inför praktiken som börjar snart, idrotten var iställd för att läraren var sjuk så vi slutade tidigare man jag gick till gymmet så för min de blev det träning ändå. Men jag är inte alls nöjs med dagens gympass! Det blev alldeles för kort. Men sånt händer ju ibland, Men jag gymmar imorgon också på min vilodag som staff!

Nu har hela familjen setat och kollat på resor, men vi vet fortfarande inte vart vi ska åka, Jag tror det lutar mest mot Mexico, Karibien, vätindien, vietnamn, utaför afrika, Thailand eller något annat! Det visar väll sig vart vi hamnar! Men vi har iallafall bestämmt att vi ska åka någon dag efter nyår, Så ja det är ju det tag kvar, Men jag längtar iallafall sjukt mycket ändå! Nu ska jag sova, Hoppas att jag inte är så deprimerad imorgon! / LS

Jag saknar er mina älskade "gubbar", Dom allra bästa, Morfar & Farfar! <3 Vill att ni ska komma tillbaka! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0