Är fest sugen!

känns som att inte den förra rubriken stämmer så bra ändå, Jag kanske överdrev lite. Skulle visst kunna ha en till fest till. Måste bara skriva igen att fan vad kul jjag hade igår! Egentligen blev ju kvällen hur lyckad som helst, inget bråk och faktiskt inte så lortigt i bystugan!

Just nu sitter jag här å lyssnar på "inget kan stoppa oss nu", känner mig typ jättesugen på å festa ! Får värsta tillbakablicken av i sommras när jag och Sarah drack 5 av 7 dagar. Det var under CCW. åå vad kul vi hade,  Jag saknar sommaren när man kan dricka fleara dagar i sträck och bara njuta av all god dricka och värmen osv! CCW är lätt det bästa på hela året alltså! nej seriöst jag är nog helt enkelt lite övertrött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0