Victoria´s Secret

Jobbat till 3 idag, och idag gick jag till jobbet (3km dit och 3km hem)s det blev att gå upp tidigt! Sen när jag kom hem skulle jag rida tänkte jag men så blev det inte eftersom Pila hade tappat en sko, suck!

Nu ligger jag i sängen med Tildas dator och kollar på bikinis på "victorias Secret" och det finns ju så sjukt mycket fint,så jag har tänkt beställa därifrån även om det kan bli en tullavgift så är det värt det.  

Visar några jag tycker är fina (Fast som kanske inte passar mig eftersom jag behöver en som sitter bra med axelband och sånt! ) Tänk om man kunde på en snygg kropp på köpet också, Jag skulle inte tacka nej! ;P
 



Har ingen aning om vilken jag vill ha och vet inte ens om det blir nån an dessa! ;P

Ska sova nu, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0