Sitter i skolan!

Tjenare alla som läser!
Ja det blir lite klent skrivet nu när jag inte har någon dator eller tid till att skriva, inga bilder heller vilket är lite tråkigt eftersom jag tog massa bilder i helgen och kommer säkert göra i helgen som kommer också. Visst jag har den stationära men jag orkar inte lägga in bilderna och sitta vid den eftersom den är så jäkla seg! Nu sitter jag iaf i biblioteket i skolan vid en dator, alla lektioner för det här året är slut och det känns så jäkla skönt! Nästa gång vi har en lektion är i höst när vi går i trean! ;D

Igår blev det baren, var nykter och körde, vi kom väll hem ungefär vid 3 tiden så sovmorgon till 11 idag var inte helt fel! Nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska sluta så att dom kan åka med mig hem, när jag kommer hem blir det att mocka och pyssla lite med Pila, duscha, efter det åker vi till Bosporen och äter med massage gruppen halv 7.

Senare ikväll bär det av mot Linköping till Carro, vi kommer väll säkert fram typ mitt i natten. Imorgon blir det att gå på en stor studentfest, det kommer bli grymt! Kommer hem på söndag igen.

Nästa vecka slutar vi skolan också, blir en skön vecka, på måndag och torsdag åker klassen till grövelsjön och fjällvandra och kommer hem på tisdag så då åker vi och kollar på balen på kvällen. På onsdag ska jag till banken, studentgalan sen ska vi i klassen hem till Hillevi och äta. På torsdag är det studenten och på fredag slutar vi, Tiden går så jäkla fortt alltså kan inte fatta att vi får sommarlov om en vecka!

Nej nu har tiden runnit iväg medans jag har skrivigt så nu är det dags och åka hemåt!  / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0