Tisdag, hemma från vandringen!

Tjenare!
Det har väll hänt lite sen jag skrev sist  i lördags, Vi åkte iallafall från linöping vid 12 i söndags och om hem vid 5. Då var det bara och åka å handla och börja packa inför fjällvandringen. Så igår åkte op och bf till Grövelsjön för att vandra och tälta vilket jag aldrig mer vill igöra om, inga problem med vandringen men att sova i tält när det är iskallt är inget jag kan rekomendera, Undrar hur kallt det var där på natten egentligen? 3 grader ? Ni ska bara veta hur mycket jag längtade hem, hem till en varm dusch och varm säng och allt!

Men nu är jag hemma igen, eller vi kom hem vid 4 men sen drog jag Sofie och Hanna till tällberg för att kolla på balen. Alla är så fina. åhj det är ju mitt år i år, jag skulle också vara på bal nu...

Nu ska jag sova, Godnatt på er!
Saknar er...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0