Studenten

Idag har vi varigt till Leksand och kollat på studenten. Jag blir så glad för deras skull, samtidigt som jag blir så ledsen och besviken på mig själv att bara för att jag inte fixade engelskan i 9án så fick jag gå ett helt år extra, Tänk om jag hade kämpat lite mer, då hade jag tagigt studenten idag! det är så jäkla surt.. 

Idag fyller Therese år också, Stort Grattis! :D <3

Eftersom jag sitter på den gammla datorn finns det bara gammla bilder, denna bild är från midsommar -07 när hon fyllde 17 och vi klädde ut na lite ;)
__________________________________________________________

Hittade även den här bilden, kolla vad LÅNGT hår jag har! och där var det knappt slitet heller! (2 år sen)



Två riktigt fina låtar!
Måns zelmerlöw - Hold On
Yohanna -  Is It True


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0