Ny dator :)

Idag har jag äntilgen fått en ny dator. Jag fick nämligen ut en ny på försäkringen men jag la till lite pengar så jag fick en bättre . Känns så jäkla skönt och ha en egen igen! Blev en mycket bättre dator än den förra också med mycket mer minne och och massa, så den är ganska snabb. Hon som sålde kallade den för en "värsting" så den lär nog bli bra! :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig, jobbar 7-14 imorgon, rätt bra tid, då hinner jag steka lite när jag kommer hem eftersom jag inte solat någonting alls idag, sen jag tog sovmorgon och hämtade datorn sen har jag även jobbat!

Föresten,  i det förra inlägget om ätstörningar, jag vill inte att ni ska tro att jag inte äter eller något sånt, för det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Caroline Norrström

Fan vad nice med ny data !!! Ta kort på den så jag får se hur den ser ut ! ;)

2009-06-30 @ 18:23:13
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0