Måndag

Skön dag idag! jag gick upp klockan 6 för att ta en promenad med Kaisa innan skolan, idag hade vi inte  några lektioner utan vi gick bara igenom inför fjällvandringen nästa vecka (som jag blir med på ändå). Efter det blev det korv och mos på mitti, sen hade vi idrott och det var dans. det är väll inte min grej riktigt menmen, någon trampade (eller så slog jag i den) på min stortå så jag har fått en stor spricka i nageln, och det gör ont!

Slutade halv 2 så då åkte jag hem. Har legat i solen och tror faktist att jag somnade av en stund, skönt var det. Nu är det lite halvmolningt ute så det är inge kul, imorgon ska det bli dåligt väder också.

Åhj jag får damp på den här datorn för den är så jäkla seg, jag vill bara att min ska funka igen! Nu lär jag plugga lite matte! Vi hörs/ LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0