Helgen

Midsommarhelgen är snart slut och jag är ganska nöjd men helgen, Midsommarafton blev väll inte så bra, jag drack cider och vart lixom aldrig full utan fick bara ont i magen av all söt dricka + magkatarr, kvällen vart även väldigt kort, 2 var jag hemma och spiknykter! Det var väll inte bara för att jag inte vart full som kvällen vart dålig utan jag var helt enkelt inte på så bra humör. Men igår så drog jag och Sarah till lucky, och där var det mycket folk, jag var full och glad och hade riktigt roligt, men när jag sen satt mig i bilen påväg hem så fick jag så grymt ont i magen + att jag var full så då mådde jag inte alls bra, när jag kom duschade jag och tvättade bort sminket så halv 4 kom jag i säng!

Idag har jag som jag skrev i inlägget innan varigt ute och ridit, och det var så underbart, jag glömde skriva att jag gick ner och badade med na också :) Annars har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt, solat. Sen har jag faktist putsat fönstrena i mitt rum, bytt sängläder och städat ordentligt.

Nu ska jag dra, jag vet inte om jag ska ta en promenad eller om jag ska sätta mig i solen, det visar sig, men det blir iaf ett bad innan jag lägger mig. / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0