Första dagen på jobbet!

Det blev inget mer inlägg igår, jag bled så trött så jag gick och la mig redan halv 10, men det behövdes eftersom jag skulle upp klockan 6 för att jag skulle jobba min första dag idag! Den här veckan går jag bredvid och lär upp mig inför sommaren. Det gick iallafall bra och dagen rullade på jättefort, jag slutade klockan 3 så då åkte jag hem för att laga mat åt hela familjen för en gångs skull, det blev kycklingfilé och rotfrukter i ugn, det är en utav mina favoriträtter! Har setat här en stund för att smälta maten  och laddat inför en promenad upp på hissberget så nu ska jag byta om och gå ut och hoppas på att inte regnet kommer när jag kommer ut. Det brukar ju altid vara så att det kommer bara för att man ska gå ut, men det har varigt uppehåll hela dagen (nästan) tror det regnade 5 minuter här på eftermiddan!

nej nu ska ska jag ge mig av och hoppas på att magkatarren som jag har just nu lugnar sig lite om jag kommer ut i skogen! Ha det bra! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0