Baksmälla!

Jag tror aldrig jag har varigt så här full i hela mitt liv som jag var igår, Vi åkte först till Zandra där vi förfestade och där blev det väll lite för starka drinkar kanske.. sen åkte vi in till baren!

Idag har jag haft den värsta baksmällan i hela mitt liv och jag har en hel del minnesluckor från igår också! Jag har spytt 8 gånger och när jag skulle försöka äta så fick jag springa direkt in till toan och spy, Jag fick i mig några äppelbitar vid 5 tiden kanske och dom har jag fått behålla. Jag åt nyss lite köttfärsgratäng så det var gott och få äta lite!
________________________________________

Igår ringde dom föresten från stället jag lämnade in daton på och sa att modekortet (stavning) hade gått sönder och den inte går att laga så det blir att köpa en ny, Men jag vet inte vad jag ska ha! Kan inte bestämma mig om jag ska ha en stationär eller  om jag ska ha en ny laptop. Sen finns det ju så grymt mycket och välja på! Har setat och kollat lite nu.

Nu ska jag kila från datorn! /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0