Åker till jobbet snart!

Usch vad jag är seeg och det är så jäkla tråkigt väder, bara massa moln,kallt och regn! Men egentligen varför deppa över det? Vädret blir ju knappast bättre av det. Men igår var det fint väder så jag la mig i solen på förmiddan innan jag skulle jobba och jag fick iaf lite färg! Imorgon är det midsommar också, så jag hoppas på lite bättre väder, eller värme åt minstånde.

Nu ska jag ta och fixa iordning mig inför jobbet, eller ja,.. jag ska iaf tvätta av ansitet och borsta tänderna. Smink blir det inte. Det är så skönt och ha ett jobb som man slipper sminka sig på. Elller man får väll egentligen inte det. Nej lär sätta fart nu, ska hinna äta lite innnna jag åker också, slutar 9 ikväll!

/LS


Kommentarer
Postat av: Madde och Agnes

Vart jobbar du då?? Trevlig midsommar :)

2009-06-18 @ 19:47:00
Postat av: Lisa

Jag jobbar på hemtjänsten i Djura, Dessamma! :)

2009-06-18 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0