Tjaba! ;P

Jag hann aldrig skriva någonting igår, hade fullt upp för att jag jobbade till 14 och sen var det bara hem och fixa iodning sig. Så klockan 4 satt vi (jag, Lina,Zandra, Therse och Tilda) oss i golfen mot Malung (dansbandveckan). Jag var deras chaufför så jag var altså nykter. Vi var mest vid campingen där vi träffade Anders, Jocke och Jonny och massa annat folk, vi fräffade bl.a 3 supertrevliga tjejer från norrland och jag kan inte säga annat än deras dialekt är så jäkla skön. Eftersom jag var nykter så fick jag även ägna kvällen åt att hjälpa vissa människor som hade druckit lite för mycket kanske? ;) haha så kan det gå.

Vi kom hem vid halv 4 ungefär så det blev en ordentlig sovmorgon till halv 12 vilket var så jäkla skönt, hann inte göra så ycket mer idag innan jag började jobba vid 15.30-21.30. har legat här i sängen med datorn ett tag nu så nu äre dags och lägga ifrån sig den och läsa lite i "iform" innan jag sover,  Imorgon blir det jobb till 14. Vi hörs då / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0