Tisdag

åå vad jag tycket vädret är tråkigt, det har mer eller mindre regnat eller duggat precis hela dagen, och kallt är det också. Verkar som det håller sig kallt ett tag nu också, fast på fredag-lördag står det 18-19 grader så det får vi hoppas på eftersom det blir floda parken på lördag! (komidsommar) Fast det hade ju gjärna fått vara ännu varmare eftersom vi blir ute.

Idag har jag iaf hållt igån ganska bra trotts att vädret har varigt så kasst. Vid klockan 10 tog jag en promenad. och efter den blev det lite träning av mage,rumpa, rygg och lite streching. Kännde att jag behövde det nu när jag har ett jobb som ryggen tar stryk utav. Känner att jag har ganska ont i ryggen så det blir att börja träna den lite oftare nu. Har ju inget gymkort längre så därför blir det lixom inte av att man tränar så mkt förutom promenader. och det är ju dumt eftersom jag tycker det är kul. Men när skolan börjar blir det ett nytt gymkort igen!

Efter jag hade tränat blev det lite frukost och sedan bar det av till hästarna för mig och Sarah. Vi städade stallet och gav hästarna mat och sprayade in dom. Nu har Pila iaf fåt "swich pour on" (ett starkt insektmedel typ) så nu är hon inte lika biten längre vilket måste vara skönt för henne. Förut för några år sedan blev hon så illa biten så det höll på och gå riktigt illa. Så man lär hålla lite extra koll på henne så det inte går för långt eftersom hon är väldigt känslig.

Sen när jag kom hem fråmn stallet bar det av till gagnef fär att hämta ut ett paket, För jag hade beställt en bikini  från nelly. Sen hem och duscha och sticka till jobbet. Det blev en ganska komisk kväll måste jag säga! haha!

Nu är jag ledig 3 dagar, sen jobbar jag på lördag. Vette fan vad man ska hitta på när det är så tråkit väder bara? Jag vill ju SOLA! Känns som jag lika gjärna hade kunnat jobba nu! menmen det är skönt och vara ledig å :)

Nu kommer lina snart så ska dra härifrån!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fyfan va roligt det kommer bli!

Nu är jag faktist jävligt laddad ;)

2009-07-08 @ 20:35:49
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det låter bra det ;)

2009-07-09 @ 00:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0