Uppblåst.

Har precis duschat och lagt mig i sängen nu, känns jätteskönt. Men det värsta är att min mage är så jäkla uppblåst! Jäkla mage säger jag bara, jag tycker det är något fel på den jämt, är det inte mensvärk så är det magktarr eller nått annat. Min mage är ofta uppblåst och värst är det på kvällarna. Alltså nu tycker jag nästan att det börjar gå för långt och jag har starka funderingar på om jag har någon allergi. För så fort jag äter så sväller magen upp och min mage ser ut som en fotboll. Sen får jag ont magen också det känns nästan som magkatarr men ändå inte. Svårt att förklara. Jag undrar bara vad det skulle kunna vara för allergi, men jag tycker mest det låter som laktos. Jag funderar på att inte äta/dricka det på en vecka eller kanske mer och se om det blir bättre. Fast det kan ju vara vad som helst det behöver ju inte vara laktos och det kanske inte ens är en allergi. Men grejen är den att det finns en hel del allergi i min släkt så det vore inte konstigt om jag skulle få något!

Nu ska jag kolla lite i oriflame katalogen innan jag somnar, har redan hittat lite grejer, bl.a ett par snygga sollasögon ;)  Just ja det blev inga bilder idag heller, ni får vänta lite helt enkelt :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0