Torsdag, Mot storstan imorgon :)

Idag blev det som jag skrev igår. jobb och sedan åkte jag en snabb vända till borlänge för att betala resan. När jag kom hem satt jag på mig träningskläderna och gick mot Lina för att hämta Kaisa som vanligt. Men hon var inte där! (ute i skogen med Anders tror jag) och jag blev så besviken och stog och funderade hur jag skulle göra ett tag. Till slut pallrade jag mig ner mot stallet och tog ut Pila ur hagen och borstade henne och så fick hoon följa med på promenaden istället, När jag kom till djura gick jag in till Sofie för och höra med na om hon skulle med ut och gå, Men hon jobbade tydligen.  När vi kom hem så käkade jag lite och sen stack jag och morsan till "gyllingen" för å bada, och där var det riktigt varmt i vattnet. och det var faktist många där också. Träffade Tony och Jenny, och så var Eddie med såklart :)

Nu har jag packat lite inför helgen och lagt ut det i husbilen! Ska kolla om jag behöver någontig mer! Imorgon åker vi iaf direkt när jag har slutat jobba så det är därför packningen måste vara klar nu, Det kommer bli en rikgt trevlig helg med grönan, öl och ja ? vi får se hur det blir ;)

Idag fyller även min älskade Carro 20 år, men hon är i Turkiet nu så det blir inget firande. Inte just nu då iaf. Det är sjukt vad tiden går, känns fortfarande som att hon är 17 och jag är 16! Alltså tänk jag är 18 och det är inte långt till jag fyller 19. Jag blir nästan rädd, snart ligger jag i sängen och inte kan röra mig själv utan hemtjänsten får komma och hjälpa en.. FY vad hemskt, jag vill inte bli nå äldre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0