Söndag

Tjenare, kom hem från jobbet för en stund sen och har nyss ätit frukost eftersom jag inte hann det imorse. Jag försov mig nämligen och jag vaknade upp klockan 06.52 i panik! Så jag satt bara på mig kläderna och slängde upp håret i en boll och stack iväg fort som tusan. Jag hann faktist i tid, bra för och vara mig.

Nu sitter jag och väntar på att mammas kanelbullar ska bli klara, Jag vet inte när jag åt en hemgjord bulle sist, hur länge sen som helst var det, så de ska bli gött, om en timme ungefär drar jag till borlänge! ;D åhj vet ni mer vad som hänt, eller hänt kanske man inte ska säga men min mobil är typ sönder, den dampar som satan, alla sms raderas och massa annat krongel, att jag alltid ska ha sån otrur med mobiler, tror inte jag har haft en mobil ett år i sträck förutom nokia 3310 då. Blir så jäkla less på mobiler...Suck!

Ska kila, vi hörs nog senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0