SOL :D

Tjenare tjenare, Det blev en promenad i ösregnet och sedan åka till mommo så kom precis hem ifrån henne, har varigt där i 3-4 timmar och druckit kaffe och pratat lite.

usch jag har en stor klump i magen, känner mig jättestressad över ingenting, vilket ofta händer. Just nu vet jag inte riktigt hur jag ska kunna lugna mig, tror jag ska gå ut och ge kaninerna lite klöver och sedan fara ner till stallet och bara kolla på hästarna, finns det något mysigare, Nej jag tror inte det. Nu lyser solen också vilket jag är överlycklig över, känns som jag inte sett solen på veckor? nejdå men länge. Blev värta pepp inför imorgon nu, tänk att vädret kan göra så mycket. Så jag hoppas vädret håller i sig tills imorgon när det är komidsommar, Det blir att vara dyng, för det har jag varigt varenda år så dom traditionerna ska vi inte bryta ;)

Kaninerna och Pila nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0