Skitväder,.

Det känns som jag inte skriver nått annat på bloggen, men det regnar! Ska det aldig sluta och kommer vi ens få någon mer sommar och värme här i Sverige? bli så less. aja jag har jobbat i morse, slutade klockan 10. Föresten fick jag mitt lönebesked igår och jag blev glatt överraskad. Synd att den inte kommer förens på måndag menmen.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, finns ju inte speciellt mycket och göra så, hoppas att vädret kan hålla uppe lite så att jag kan ta en ridtur och en promenad.(vilket jag kommer göra ändå) ska nog fixa och städa lite i stalet också. Sen ska jag även styrketräna lite, det behövs nu eftersom jag börjar få jätte ont i ryggen.

Nu ska jag nog gå ut i regnvädret och tvätta rent lite grejer som jag hittade när vi renasde ut i stuganhäromdagen. Ska ställa ut det i trädgården det är ett stort gammaldags hjul, gammla mjölktunnor och så ska jag plantera en blomma i en gammal plåthink, tror det kan bli ganska bra.

Ska kila !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0