Sitter ute och skriver.

Nu är jag hemma från jobbet och har nyss druckit lite kaffe med pappa här ute på baksidan. Det är ju så himla skönt väder med sol, lite moln och 24 grader, det tackar man för.  Ska snart starta gräsklipparen och klippa gräset, jag tycker det är så kul så jag gör det även om det inte är så långt. Tycker det är fint med en välklippt kräsmatta också så.

Har lite annat för mig sen också. ska ut och gå och ränsa lite rabatter och greja med blommor. Har börjat tyckt att det är så himlans roligt och hålla på i trädgården och jag börjar redan föreställa mig när jag blir äldre och har en egen gård med växter och sköta om.

Ikväll blir det grillning här hemma, och mommo kommer också! <3 Hörs senare/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0