Ridtur på Zelda :)

Nu har jag ridit Zelda, vi red både på åkrar, skogen och arbetade lite på banan. Det var så kul och bara få sitta på hennnes rygg igen och galloppera fort över åkrarna. Saknar faktist henne en hel del även fast ja sålde henne. Ibland kan jag ångra det och känna att jag svek henne,( lika med Pajaz också). Men jag vet att hon har en jättebra ägare som ger henne all sin kärlek till henne (det vet jag dock inte om Pajaz! :S ). Det viktigaste är att hon mår bra och det gör hon. Ska rida henne imorgon också, funderar på att hoppa lite, men vi får se då.

Min älskade Zelda, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3


Innan jag gick ut och gick imorse:

 
Nu ropar mamma att maten är klar så nu ska jag gå ner och käka, sen blir det stallet en sväng igen för mig och Lina. Vi ska fixa med Pila lite. Hon är ju så stel/halt, så vi ska kolla till henne. blir även att snacka med Ankie lite :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0