Powernap

Tjenare, jag vaknade precis efter ha halvsvigt/vilat i ca en timme. Det behövdes fast dock blev jag ju störd av Tilda och Lina som såklart skulle sitta utanför mitt rum och prata. Usch sånt där kan jag bli så fruktansvärt irreterad på (även om jag inte vill) Bara för att man för en gångs skull ska vila så får man inte göra det i lugn och ro. och eftersom jag knappt kan sova på dagen så blev det ingen riktig sömn. jaja jag är en lättinrreterad person tyvärr..

Igår blev det att åka till rättvik också, Med Sofie, Emelie och Jenny, vi åkte dit och kollade en sväng och kom hem vid halv 3 ungefär. Jag började jobba halv 8 i morse så det blev inte mycket sömn inatt så det var därför jag var tvungen och lägga mig en stund. Jag måste ju orka med kvällen efterssom vi drar till rättvik och parken ikväll. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig som vanligt, Vi får se vad man kan hitta på i den stora garderoben, eller inte!

Vi drar dit senare ikväll,så vi får se om jag skriver nå mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0