Onsdag

Oj vad klockan blev mycket, men jag skriver lite ändå,

Idag har jag varigt ute och gått mitt på dagen med Kaisa, det blev även ett stopp vid mormor och hälsa på henne så blev borta ett tag, men det var så himla skönt och gå i värmen trotts att det var så kvavt, Jag älskar värme på alla vis så jag förstår mig inte på folk som klagar! NJUT istället ;) Sen när jag kom hem från promenaden blev det att vattna lite blommor, damsuga och greja sen duscha och sticka till jobbet, jag började halv 4 och slutade halv 10

Imorgon börjar jag halv 8, så det är dags för mig att sova nu, Efter jobbet som slutar halv 4 drar jag direkt till borlänge en sväng och sen blir det en ridtur och promenad Sen lär jag packa också, oj jag får mycket att gör imorgon. På fredag blir det stockholm direkt efter jobbet, blir där hela helgen!

Nu ska jag sova, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0