Onödigt inlägg

Godkväll, godnatt eller något? Jag är fortfarande vaken jag, fast jag skulle väll ha lagt mig, men jag är inte trött än helt enkelt så då tänkte jag skriva några rader, Jag förstår inte varför jag har så svårt för och lägga mig eller sova på kvällarna. Det är väll för att det inte är mörkt nog eller nått kanske, fast nu när det är så dåligt väder så är det ju iaf ganska mörkt vilket är bra. Men jag sover ändå inte bra alls på nätterna och drömmer hur mycket som helst!

Jag har så mycket jag funderar på nu för tiden, både bra och dåliga tankar. Dom dåliga lider jag verkligen av, och jag vill bara sluta tänka dom tankarna men det verkar ju omöjligt?! jag hatar och tänka tankar som man inte vill tänka, sådant man bara vill glömma, men det inte går kan ju vara det värsta som finns..

Vilket onödigt inlägg det här känndes som, menmen har man inget bättre för sig på nätterna så vad gör man? Nu ska jag försöka sova iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0