Ointressant

Gör en sån här lista innan jag sticker tll stallet! ;D 

Vem ringde dig senast? Lina
Vem kysste dig senast? minns inte
Vem kramade dig senast? lika
Vad har du för bh på dig just nu? vit
Vad har du för trosor på dig just nu? vita
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Min mobil liger inte här så jag orkar inte kolla.
Vad brukar folk få för intryck av dig? vet inte, snäll och trevlig?
Har du någon gång klätt dig horigt? har jag säket gjort.
Har folk kallat dig slampa? Ja
Har du kallat någon för slampa? har jag säket säkert
Har du slagit någon riktigt hårt? Nej det skulle aldrig hända, även om någon slog mig! Så omoget och slåss!
Använder du parfym? Ja
Vilken kroppsdel får du mest komplimanger för? brösten, håret, ögonfransarna, min brunfärg typ..
Vilka slags killar faller du för? olika
Vad kollar du på först hos en kille? utseendet?
Vill du ut och festa nu? nej jag vill ut och rida!
Vad är klockan? 13.35
Vilken färg har din mobil? Svart
Vad ska du göra nu? Byta om och åka ner i stallet
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? beror på..
Är du social? både ja och nej..
Vad tänker du när du vaknar? vad är klockan? vad händer idag?
Kan du gå utan smink? Men ja! Annars skulle jag ha jäkligt dåligt självförtroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0