Måndag

Tjenare,

uscha vilket TRÅÅÅÅKIGT väder det är idag, tur att jag jobbade idag så att jag hade något att göra. Men jag slutade 3 vilket var ganska skönt, så när jag kom hem tog jag med mig Kaisa och gick en promenad. Idag tränade vi lite lydnad. Kaisa är så himla lättlärd! Hur kul som helst! Jag har alltid velat lära en hund massa grejer och Kaisa är verkligen perfekt för det!

Efter promenaden åkte jag ner till Pila och red, hon var hur snäll som helst idag, blev en sväng i skogen och på åkrarna och sen lite jobb på banan och hon skötte sig utmärkt!

Åh mina älskade djur, vad skulle man göra utan dom? Dom är  trogna vänner som aldrig sviker. Det är dom som kan få mig på bra humör och le när man är ledsen och deprimerad. Djur är det bästa som fins för mig. Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0