Jag ska svälta ihjäl mig..

Ni anar inte hur less jag är på min kropp, jag fullständigt HATAR den och det finns inget som är fint över huvud taget.Jag har alltid varigt en ful fet unge och så har det fortsatt och det är lika nu med. Det spelar fan ingen roll hur mycket jag tränar och hur rätt jag äter så är jag alltid lika fet. Ni ska bara veta hur mycket jag kämpar för att hålla mig igång och inte gå upp. Folk tycker jag är tokig som jag håller på med allt möjligt,  men jag måste helt enkelt.

Snart åker vi till turkiet och jag börjar få världens ångest över min kropp, känns som jag aldrig mer vill visa den. Nej så den enda lösningen är väll och svälta ihjäl sig.

Komentera inte det här inlägget om ni inte har något vettigt och skriva, det här är bara vad jag känner, jag måste få skriva ner det bara. Jag vet väl att folk tycker jag är töntig nu men då får ni tycka det. Men det här är något jag alltid mått skit dåligt över och det har fått mig många gånger att gråta floder.

Det enda jag vill i mitt liv är att få vara smal och lycklig. I dagens läge skulle allt vara så mycket enklare då.

fan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

min kusin har haft samma problem som du, hon tränade hur mycket som helst, åt nästan bara sallad och kött och aldrig godis, men inget hände. hon "stannade bara som hon var, och blev varken större eller mindre". Så hon gick till en dietist som hjälpte henne hur hon skulle gå till väga för att gå ner i vikt. Alla är olika, och folk behöver olika matvanor och träning för att gå ner i vikt.



även om inte du ser det, tycker jag verkligen att det syns att du börjat träna och jag tycker du har fina former=)

2009-07-30 @ 10:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0