idag.

Dagen idag var ganska lik den igår, lika bra och lika mycket sommarkännsla!

Idag har jag:
-jobbat 7-10
-Målat hela lekstugan
-ränsat rabatter
-ätit på gagnefs pizzeria med Lina och Maria, idag åket vi moppe(!) dom körde en varsin så jag satt bakom så för mig blev det lite alkohol;P

Har även lyckats skada/gjort illa handleden så det gör jätteont, det är väll för att jag målat så mycket. Så nu går jag runt med en linda. På tal om skada så tror vi att Pila är halt eller något, för hon är jättestel.Stumpan då:/  Iaf så ska jag ta hand om Zelda på måndag och Tisdag, Åå vad jag längtar!

Imorgon blir det jobb 7-10. Sen träffa Carro som kom hem lite hastigt idag och åker hem på måndag. Det blir kul att träffa henne <3

Nu blir det en dusch sen ska jag försöka lägga mig, blir nog svårt så bli inte förvånade om det blir ett till inlägg senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0