Grattis till Mamma & Pappa!

Idag i firar mamma och pappa 20år bröllopsdag! Stort grattis till dom!

Idag har det inte varigt speciellt bra väder, det har verkligen VRÄKT ner massa regn och åskat och blixtrat nu på eftermiddan, och det regnar fortfarade, Så jäkla trist, menmen. Jag, Lina och Therese var ute och red idag iaf, det blev en tur rätt ut på hygget och upp på hissbergstoppen, fast just när vi red så hade vi faktiskt ganska bra väder med upphåll den mesta tiden. Men när Therese skulle rida hem till gagnef med Maja så kom det världens skur så hon fick vänta ett bra tag innan hon kunde rida hem.

efter ridturen blev det att jag, Lina och Sofie skussade Stefan till Borlänge för han skulle påen middag. så det blev även en sväng in på grangården för jag skulle köpa lite hundgodis till Kaisa när jag tränar henne. Men så hitade vi även på REA bordet och där  hittade vi fleece täcken för 49 kr så jag och Lina köpte 2 st till Pila, Hur fina som helst!

Nu blir det att åka till borlänge igen och hämta stefan! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0