Godmorgon

Idag fick jag sova lite längre än jag brukar, jag är nämligen en sån som vaknar tidigt även om jag lägger mig sent. Jag vaknade halv 10 idag, inget job blev det idag heller, känns ganska skönt eftersom jag jobbar 10 timmar imorgon. Så nu blir det att käka lite frukost och skussa Tilda till jobbet, Det duggar lite idag också så det är väll inte så kul och åka moppe som jag vet av egen erfarenhet. usch jag hatar och åka moppe, känns så jäkla skönt och ha körkort.

Vi får se hur eftermiddan blir men jag ska iaf åka till mommo och ta en promenad. Känner att jag är jättesugen på och gymma idag, men har inget gymkort, och är fattig som vanligt :( Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0