Godmorgon

Idag är ju faktiskt vädret väldigt bra soligt fast en hel del stora moln också, men nu ärt det även mycket varmare, super! Igår blev det en promenad och en sväng till Pila. Satt inte här så mycket eftersom jag och Tilda satt oss vid tvn  och kollade på en film ist.

Nu sitter jag här med minn kaffekopp (jobbet gör mig beroende, dom dricker ju kaffe jämt!) ska snart gå ut på en riktigt långtur, det blir nog ca 2 mil idag tror jag om jag inte ångrar mig. Får se vad dom händer mer under dagen, Det är så skönt och inte ha någonting planerat. Resten av veckan blir det jobb (ti,on,to,fre) Satan vad jag längtar tills man får lön. Fast nu i juli blir det ju inte så mycket eftersom jag inte jobbade så mycket i juni. menmen, i August blir det mycket.

Ska sätta på mig skorna och dra nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0