Fredag 21.18

Idag har jag jobbat till klockan halv 4, skulle egentligen slutat 2 men vi hade ett möte med en sjuksköterska som jobbar med att hjälpa personener i livets slutskede, alltså precis innan dom dör. Vi gick igenom lite om hur den sista tiden var för en som gick bort i veckan. Väldigt intressant och hon var så otroligt duktig. Tycker det är rätt intressant med det där samtidigt som jag tycker det är så himla kännslosamt och sorgligt. aja nog om det.

när jag kom hem stack jag ner till Pila och tog en kort ridtur och Pila var så snäll, tycker faktist att hon ser helt bra ut i benet nu också, så det är bra! Sen har jag skussat mamma, pappa, Per och Carina (Sarahs föräldrar) till Midnattstravet för dom skulle väl dit och festa och kolla på Lars Kristerz och sånt! Tur dom roar sig lite ;P

Sofie och Zandra undra om jag skulle med till Leksand nu också och kolla på Tomas ledin, skulle väll vara lite trevligt, men jag är bajs trött så jag ska ta och trräna lite med vikter nu och sen blir det godnatta! Jobb 7-10 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0