igår.

Som jag skrev var gårdagen jättebra, en typisk underbar sommardag, och jag hann med en hel del. Ränsade den långa rabatten och klippte HELA  gräsmattan ( vi har en rätt stor gräsmatta) och damsög och torkade golven i hela huset, städa mitt rum, bytte sängkläder, ryckte bort gräs mellan stenarna på altan, var nere vid hästarna och bara myste och massa annat! Mormor kom också och åt så vi grillade. Det var så kul allting så jag kunde knappt lugna ner mig på kvällen, hann inte riktigt skriva här heller så därför blev det nu.

Här är en massa sommarbilder från igår :)
baksidan
 
Dammen/bäcken
 
direkt från landet!
 
<3


Har massa mer bilder, men nu blev det rätt många här ändå så det får räcka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0