Extern hårddisk!

Min hårddisk har gåt sönder så nu funkar inte min dator! Skapligt iriterande! haha nej jag skämta ;) Det är så att jag har köpt/fått? en extern hårdisk som alla mina bilder och musik finns på, Det är så jäkla skönt och ha allt kvar! så nu håller jag på och lägger in lite på datorn så nu kommer det bli lite mer bilder här på bloggen framöver! Har tömt cameran på den externa hårddisken också, för den var så FULL, hade fan 1000 bilder så det är var ju ganska onödigt.

Ska till Lina snart och kolla på Anders nya valp, sen blir det att skussa Tilda till jobbet halv 12, sen ge Pila mat och halv 4  till halv 10 jobbar jag, för fick ett sms i morse om jag ville jobba idag, och det tackar jag inte nej till eftersom regnet bara öser ner. Vi hörs!

Bra låtar:
MARIA CAREY - OBSESSED
PUSSYCAT DOLLS - HUSH HUSH
KERI HILSON  KNOCK YOU DOWN
KRISTINIA  - DEBARGE GOODBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0