Eftermiddan/kvällen

Nu är jag hemma efter att har haft ganska mycket för mig hela tiden, blev en promenad och sen ner till stallet för att rida Zelda, det blev ingen hoppning för oss utan bara massa bus i skogen, Underbart! Sen har jag varigt i stallet ganska länge och fixat iordning Pilas box inför natten, hon och Rivve ska få sova inne i natt, så det blir säkert skönt för dom. Det blev att Lina red en kort tur på henne, hon är inte helt bra än, hon är jättestel så hon får ta det lite lugnt nu framöver.

Jag hoppas att yr.no har rätt när det gället vädret imorgon, för isf ska det bli sol och upp i mot 22 grader! Hoppashoppas!

Nu ska jag duscha och sen blir det nog att åka till Maria en sväng./ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0