Dagen

Tjenare, idag blev det fint väder vilket var jättekul. Jag sov till klockan 11, skönt och sova ut lite nu när jag har MASSA jobb framför mig. När jag vaknade gick jag direkt ut i solen och satt mig och njöt och sen kom Lina förbi så jag följde med till henne och så satt vi i solen där och jag gjorde lite fotvårde på henne, ( vilket behövdes,hehe) sen fixade jag hennes hår till kvällen, plattade det och så fick hon mittbena idag, vilket hon passade jättenbra i.

Sen bar det av mot stallet för att fixa lite med både stallet och Pila, Jag tog ut henne ur hagen och red barbacka ett varv runt byn. Hon blir sakta men säkert bättre, villket är bra. Hon fick även stå inne medans jag smorde massa grejer och så:) Har även hunnit klippt hela gräsmattan idag!

Nu ska jag duscha, sen sova. Imorgon blir det jobb 7-15, Natti!

Älskar minna vänner, ni är oslagbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0