Tränar på!

Skön dag i skolan idag ändå :) slutar ju trots allt tidigt på måndagar ( kl 2) och då har vi idrott sista lektionen ( gym ) hann inte träna så mycket på gymmet som jag ville, så när jag kom hem tränade jag på i en halvtimme till med hantlar, mage och sånt :) Efter det badade jag och nu sitter jag här, Blir att att gå å lägga sig tidigt ikväll, känner att jag skulle vilja lägga mig nu men är inte ett dugg trött så det får vänta, klockan är ju lixom inte ens 7 så det är inte så konstigt heller, men tror jag ska lägga mig i sängen och kolla på någon film :)

Imorgon har vi sovmorgon till halv 11 också, men jag åker nog dit tidigare och tränar innan. Känner mig så jäkla motiverad till att träna nu alltså, Det är så jäkla kul, sen så har jag faktist redan blivigt lite starkare, och det är det om är så kul, Jag tycker speciellt att armarna och bröstmusklerna är roliga att träna, vilket jag ALLDRIG har gillat speciellt mycket förut! Men jag har den senaste tiden kommigt på att det är jäkligt snyggt med armmuskler! och en bra hållning ser heller inte så tokigt ut! Nej har faktiskt fått en helt annan syn på träning, förut tränade jag nästan bara kondition ( för att gå ner i vikt) Men det är faktiskt viktigt med muskler också! Så nu varierar jag mer mellan kondition och styrka :)

Jag i mina träningkläder=) 
Jaja nog om träning nu! Nu blire film =) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0