Onsdag

Sa jag att jag hade träningsvärk igår? Idag har det mycket värre, finns inte en kroppsdel som det inte gör ont på! :O Gymmade ju idag på idrotten i 2 timmar så nu är det dags och ta det lugnt med träningen! Inte bra och träna så här stenhårt.. men jag är ju sån att börjar jag med någonting så ska det göras ordentligt! Imorgon blir det iaf vilodag, Vill inte det egentligen men så blir det iaf, Så blir det ett pass på fredag igen :)
Föresten vad ska man göra i helgen igentligen? Jag har ingen aning. Det enda jag vet är att jag inte ska dricka, jag har bestämmt mig för att inte dricka på några veckor framöver nu. Så nu finns jag tillgänglig som chaufför ett tag framöver! :)
Nu är jag verkligen stenhård på min Hälsa, bantning & Träning! Det är ju såå kul :D

Nu sitter jag här i morgonrock med en kopp te, Inge mycket plugg har vi nu heller, så himla skönt! Ska snart ta och bada. Ikväll ska jag sova tidigt! :) / LS

Kommentarer
Postat av: Sofie

lika här! skippa drickan så ska vi träna istället :D

2009-01-21 @ 19:14:32
Postat av: Lisa

Yes, Nu jäklar ;D

2009-01-21 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0