LCHF !

Jahapp ännu en helg har gått nu då =) Gud vad tiden går fort, det har ju t.o.m varigt måndag nu.

På lördan kom vi hem väldigt sent efter att vi hade hämtat Lina, Tilda och Zandra. Så igår blev det sovmorgon, Riktigt skönt sen drog jag å Sarah å gymmade å sola. Sen på  kvällen tog vi och Ankie en ridtur i snön, Så jäkla mysigt!

Föresten idag har jag gått över från allevo dieten till en ny diet, Jag vet att jag bara hållde på med det en vecka, Men anlednigen till det är att jag vill komma igång fort och gå ner lite! Jag gick faktiskt ner hela 3 kilo! De ni ;) Men iaf den nya dieten jag började med idag heter LCHF, och står för "Low carb high fat". Kanske ni har hört talats om :P Men det går iaf kortfattat ut på att inte äta några kolhydrater och ist äta mycket kött ( protein) och FETT i mängder, Som sagt jag börjae ju med det idag, och jag kan bara säga jäklar vad jag är MÄTT fast än jag inte ätit några speciellt stora portioner alls! Aja vi får se hur detta går för mig,  Jag har iaf hört talats om jättemånga som gått ner massor i vikt på det här sättet. Det låter ju jättekonstigt att man ska äta så mycket fett osv! menmen :)

Jaja jag VET väl att jag skriver lite för mycket om träning, kost och hälsa. Men jag måste faktiskt säga att det är ett intresse för mig! Skulle faktiskt kunna tänka mig och jobba med sånt :)

Iorgon kommer det en hästpratare och ska preta med Pila mitt på dagen, Kan inte besämma mig om jag ska vara hemma och gå dit eller om jag ska gå till skolan! :S Så svårt för jag vill verkligen vara med!!

Ska dra nu / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hästpratare ?? Är de nått fel på henne ? Jasså där ser man hoppas de går bra för dej med den nya dieten ;)

2009-01-26 @ 19:47:34
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Sarah

Low carb "high" fat ;) japp jag bli hemma på förmiddan jag ;´) tar 11 bussen igen ;D

2009-01-26 @ 20:01:48
Postat av: Till Caroline

Nej, det är mest som en rolig grej å få se vad dom har och säga :) Ja jag hoppas också det ska gå bra:D

2009-01-26 @ 22:45:46
Postat av: Till Sarah

Men då kommer du ju inte hinna va med ändå? :S

2009-01-26 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0