Hemma igen!

Ja nu är vi hemma från Linköping då, Har varigt en otroligt rolig helg måste jag säga, Så kul och få träffa Carro och dom andra! och se vart/hur dom bor och så:) Det har varigt så kul och bara få snacka lite "skit", shoppat, vart på IKEA, köra bil och få komma hemifrån en sväng!  Hade inte allt för mycket pengar men jag har köpt ett par nya vagabond pumps, ett linne, och ett soffbord till mitt rum, och massa andra smågrejer på IKEA

Har blivigt väldigt mycket skräpmat i helgen och ingen träning heller, Bara setat i en bil känns det som. Rätt illa, Men imorgon börjar allvaret, Då blir det allevo kur igen, och gym som vanligt  :)

Några bilder från helgen!




Även en bild på nya bordet + att soffan har fått lite ny design :)

Min kommande "mat" :)

Nu ska jag  äta lite innan jag börjar med min diet imorgon :) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0