Torsdag

Den här dagen har varigt betydligt bättre än gårdagen! Skolan har gått bra, tog bilen idag, vi hade som vanligt massage 3 timmar på morgonen, hur skönt som helst. engelska provet gick väll inte så jättebra kanske men mycket bättre än väntat, det var en massa gramatik och det kan jag väll stolt säga att det är min starkaste sida är det gäller engelskan. Efter det gjick jag och Sofie å käka på Lacky. gött vare med lite kinamat, Var inte peciellt sugen på någon äcklig ostsoppa! Slutade 2 sen så då bar det av hemmåt sen ner i stallet och mocka.

Efter det åkte jag oh Tilda till borlänge, Vart lite grejer köpta, brände väll bort 1200 typ ! :s

Idag har jag även beställt  tid för tatuering, Är så gott som säker på vad det blir! Jag tänker dock inte säga när och vad det blir, Det blir en överraskning helt enkelt, Men det är inte långt kvar iaf, Känner redan att jag börjar bli lite nervös alltså, men nu vet jag ju iaf att det inte är nått farligt. Minns så VÄL hur nervösa jag och Carro var sist vi skulle göra det, och Lina höll på å få damp på oss! haha!!!
Iaf, den kommer innom kort :)

Föresten, Jag äter ju inte godis som ni vet, har ju inte ätigt det på snart 7 månader, och vet ni vad jag hade tänkt?! Jo, som belöning ska jag kosta på mig en tandblekning! Tycker jag var en väldit passande grej faktiskt! Så nu ska jag börja lägga undan pengar för det! Jag ska inte göra nått skit, (typ beställa hem från internet) utan jag ska verkligen kosta på den :) För finns det nått snyggare än riktigt vita tänder? ;) Det är något jag alltid har velat ha :)

tränade inte idag så imorgon tar jag ett 2 timmars pass! och solning, måste ju passa på innan tatueringen! Bara fredag kvar nu också en blire helg! Får se vad som händer !
/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0