Torsdag =)

Kom precis hem från Lina, har varigt på beök och snackat och druckit lite te, sen har jag lånat hem lite kläder också :) Har fan inga kläder alls nu, och så är man pank så kan inte köpa nått nytt heller! Men om en vecka kommer studiebidraget iaf :)

Idag har jag och Tilda vart till borlänge en snabb sväng, för hon har nämigen piercat sig i naveln :)

Hade jag ju vilodag från träningenidag också, var ganska skönt med tanke på smärtorna jag har i hela kroppen! Men imorgon blir det iaf träning, blir nog ett riktigt långt pass då tror jag, Vi slutar 2 tror jag så då gå jag direkt till gymmet, sen börjar Lina, Tilda och Zandras idrott 14.50 så gymmar nog med dom också =)

Snart helg också, det visar sig vad som händer, troligen chaffis på lördagen iaf  :) Nu ska jag bara göra en snabb städning i mitt rum sen blir det sängen & Harpan =) haha!

Jag & Lina, Alltid <33


/ LS


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni är så vackra :) <3

2009-01-22 @ 21:44:07
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack gumman, Du är lika vacker du med =) <3

2009-01-22 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0