Städat hela dagen!

Nu är jag skapligt trött på å städa kan jag lova! Jag har nämligen fått en till garderob. Så nu har jag rensat ut båda mina garderober och slängt flera kassar med kläder, och flyttat över kläder till den nya garderoben. Så nu är det lite tomt i den ena, Vilket betyder att det borde fylls på ;) Haha nejdå, men jag är så jäkla shoppingsugen nu alltså, men jag har endast 200 kr vilket inte är så kul..  Jag har också städat ur byrån och torkat rent och lagt alla hår grejer och allt smink i lite bättre ordning =) har även damsugigt och dammat och sånt som man brukar göra annars.

Nu ska jag sminka syrran lite, för hon ska iväg på fest med Lina & Zandra ikv, Ska även hämta dom inatt  sen :)

/ LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0