Helgen :)

usch vilket tråkigt väder! Idag blir det en slapp dag, jag behöver bara ta det lite lugnt känner jag. Igår var det ju begravning för Farfar också, Jag hatar verkligen sådant. Fick så ont i magen precis innan och kännde, nej jag vill inte. Igentligen ville jag bara springa ut men det gjorde jag inte. Nej  inga mer begravningar på länge nu hoppas jag!

På kvällen var vi ett helt jäng ute på S2 för jennifer fyller 19 idag ;P hade riktigt roligt där alltså, bortsett från att jag fick så ont i fötterna så jag knappt kunnde dansa ! Men jag måste säga att S2 är nog mitt favvo ställe å gå ut på, Har hitils bara varigt där 2 gånger och båda gångerna har jag haft skitkul !  Var ganska lugn igår också, Skönt å vakna upp som vanligt idag!

Nu är det dags och ta tag och städa mitt rum, Alltid lika roligt, eller inte! / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

S2 är ett riktigt bra ställe att gå ut på ;) Brukar vara en hel del folk där åxå och inte lika mycke fjortisar som på andra ställen :)

2009-01-11 @ 13:45:15
Postat av: Lisa

Precis, det är det bästa stället enligt mig :)

2009-01-11 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0