Slut på lovet..

Idag är det sista dagen på lovet å imorgon klockan 8 börjar skolan igen ! Suck..
Jag har iaf haft ett väldigt bra jullov! Det har varigt så himlans skönt och bara få slappna av och få tänka på allt möjligt. För den senaste tiden innan jullovet var verkligen hemskt, Mycket stress, slit och tårar! Fast  även lyckliga stunder när jag fick körkortet!

Jag har väll inte gjort så jätte mycket på lovet. Jag har väll typ festat, Varigt vid Pila en hel del, Varigt med polarna, shoppat, Bjudit på middag, Skaffat gymkort och tränat väldigt mycket den sista veckan. och så en massa annat :)

Nu sitter jag här med magkattar och en lätt förkyning, Stressen börjar komma inför skolan nu.. Tror nämligen att jag har matteprov imorgon, sen är det lite andra grejer också som jag inte är färdig med från höstterminen! jag tänker nog inte plugga någonting idag. Jag ska ta tag i det på söndag ist.

Nej nu ska jag städa lite i mitt rum och ta ner massa julgrejer! rkar inte ha dom kavar längre, Nej för nu börjar vardagen! Efter städningen blir det att ta ett riktigt varmt bad och sedan sova :) Det ska bli så skönt!!

På lördag är det ännu en till begravning för farfar <3 :( ååhj jag tycket det är så jobbigt med begravningar..

Nej nu får det räcka för idag! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0